
Այս պայմանավորվածությունը կայանում է նրանում, որ յուրաքանչյուր ձեռքի ժամացույցի սլաքները միշտ դրված են 10:10 րոպեի վրա: Ինչու? Պատճառները տարբեր են:
Մարկետոլոգիական տեսանկյունից:Այն մարդու դեմքին առաջացնում է ժպիտ: Բայց այս դեպքում առաջանում է հարց` ինչու հենց 10:10, և ոչ թե 15:30: Մարկետոլոնները տվել են և այս հարցի պատասխանը. առավոտ-ավելի պոզիտիվ և էներգիայով լեցուն ժամ է, քան կեսօրը:


Պրակտիկ տարբերակը:
Շատ ժամանակ սլաքները լինում են այլ` տարբեր դիրքերում, և նրանք փակում են, և խանգարում են տեսնել տարբեր տեսակի զարդարանքներ ու նախշեր:Իսկ 10,10 դիրքը մարդուն հնարավորություն է տալիս տեսնել բոլոր դետալները: Բացի այդ այն ժամացույցները որոնք ցույց են տալիս այդ ժամը ունեն իրենց սեփական արժեքը: Այս տարբերակի թերությունը կայանում է նրանում, որ ոչ բոլոր ժամացույցներն ունեն հավելյալ դետալներ, որ հնարավոր լինի դիտել, միայն սլաքների նման դասավորության դեպքում:
Երկրորդ Պրակտիկ տարբերակը:Մեկ տեղում կարող են լինել տարբեր ժամեր ցույց տվող ժամավույցներ, այդ իսկ պատճառով նկարվել են տարբեր նկարներ: Եվ ինչ կլինի եթե չկապես նման ժամսլաքներով ժամացույց...որ այն կոկիկ չէ, իսկ ապրանքանիշի գործարանում անճշտություն կա:



"Ճշգրիտ" տարբերակը
Երբ րոպեի սլաքը ցույց է տալիս 10-ը կամ դրա մոտակայքում է լինում, այդ ժամանակ ժամսլաքը ուղիղ 10-ն է ցույց տալիս: Որը ժամացույցին տալիս է ճշգրտություն: Իսկ 10 ժամը և 10 րոպեն ընտրված է բացառածես սիմետրիկ ճշգրտությամբ: Կրկին հանուն կարգ ու կանոնի:


Արդյունաբերական տարբերակ
Հենց այդ դիրքով էին կանգած սլաքները երբ դրանք արտադրում են, Եբ գովազդները թողարկում են անմիջապես թողարկելուց հետո, ոչ մի վայլկանի խաղտմամբ: Բայց այստեղ մի բան կա: Մեխանիկական ժամացույցները չեն աշխատի մինչև դրանք չմիացնես, իսկ սովորական ժամացույցները մարտկոցը դնելուն պես սկսում են մեքենայաբար թրթրալ?


Էստետիկ տարբերակ:
Պարզվում է որ "10:10"-ը բավականին էստետիկ է նայվում ի տարբերություն "15:10"-ի, "13:55"-ի չ նմանների կողքին:

Դեն Բրաունի տարբերակը:
Ժամսլաքների "10:10" դիրքը- Հիշեցնում է ամենահին հակաֆաշիստական շարժման բոլոր անդամների մասին և տեղեկացնում որ պայքարը դեռ շարունակվում է:











Եվ իհարկե վերջում: Թերևս վերջնական տարբերակն է, որի արդյունքում.Աշխարհում ոչ մի նմանատիպ պայմավորվածություն չկա: Նույնիսկ ժամանակակից գովազդներում նկատվում են տարբեր սլաքային դասավորություններ, էլ ուր մնաց 20-րդ դարում:



ԻՍԿ ՈՐ ՏԱՐԲԵՐԱԿԻ ՀԵՏ ԵՔ ԴՈՒՔ ՀԱՄԱՄԻՏ?
|